Att vara själv

 Jag gillar att vara själv och ha det tyst omkring mig när jag behöver få utlopp för mina tankar och kreativitet. Att bara få tänka eller skriva texter, sjunga och pyssla med mitt. Detta har blivit väldig ändring på sedan Bilbo kom in i våra liv. Promenader är ett sånt exempel. Jag gillar att gå själv och filosofera. Där kan jag bearbeta det jag grubblar på. Det är väldigt sällan jag kan gå själv när det är så många här i området som vi känner och jag tycker självklart det är väldigt kul att gå tillsammans med andra också förstås. De är jätte härliga människor och det är så fint att det finns en sådan rutin att alltid ses kl 3. Men nu är det nästan svårt att gå ut själv oavsett vilken tid jag går. Så idag gjorde jag och Bilbo det iaf och försökte gå en tid när ingen går. Det var så himla mysigt att bara vara han och jag. Sen när vi kom ner från berget så träffade vi förstås på en tjej med två vovvar och Bilbo fick leka av sig ordentligt. De sprang som tokar i säkert 20 minuter. Så han fick utlopp för sin energi också :) 

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0