Lite tur med bostad tycker jag att vi kan få

Nu börjar det faktiskt bli ohållbart på allvar att bo så här litet. Kan vi inte få nåt erbjudande nån gång! Fick ju i Alingsås men vill inte bo där.Alldels för långt bort och blir inte billigare då man ska pendla in till gbg jämt och ständigt. Nu har vi satt upp oss på ett mindre bostadsbolag som har lägenheter där vi bor nu. Vill ju helst bo kvar här på kville. Vill bara uppgradera oss lite med ett kök och en balkong och ett badkar! Och med mer plats så att man inte behöver knö in allt och utnyttja varenda liten vrå. Snälla snälla att vi får det. Jag kan liksom stå ut och bo här om jag ser slutet och vet att "det datumet flyttar vi". Är det för mycket begärt? Jag är fullt medveten att jag ska vara tacksam över att jag har tak över huvudet och att vi bor tryggt men lite självisk vill jag ändå vara och få nåt mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0