Snabbvisit

Jag vart på en riktig snabbvisit hos mamma i söndags. Har gått så fort veckan. Jag vart där för att hämta låneböcker och för att träffa familjen såklart. Det var väldigt mys.Hann även träffa min syster och två av mina systerbarn en stund på fika och när de skjutsade mig hem. Måste åka dit snart igen under en helg så jag hinner träffa lite fler. Speciellt Lena och lilla Aron. Han lär ha växt så mycket sen sist jag såg honom.
Jag och mamma åt mest en massa mat och fika och pratade en massa. Gick även igenom hennes saker. Brukar alltid komma hem med nånting som hon tycker att jag ska ha. Denna gång blev det gammal skoputs och en fönsterskrapa + en del av hennes samling konstmusik som hon aldrig lyssnar på så däremot jag gör :O) Än så länge har jag inte hunnit lyssna på någon av de skivorna men dock har skoputsen använts och även fönsterskrapan då jag tvättade vardagsrumsfönstret idag! Vi har bott här i tre år och det är första gången vi tvättat dem. Det blev jätte rent och ska fixa ordning färdigt i veckan inför advent. Kommer bilder på det senare när det är helt färdigt.

 Min fina mamma som alltid finns där för mig. Hon kan vara jäkligt jobbig stundtals men hon menar oftast alltid väl :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0