Vad är det för en dag, jo det är ju Bilbos födelsedag!

Idag fyller Bilbo 2 år! Grattis till dig min lilla gubbe. Vi har precis varit och firat honom med alla sina kompisar. Man blir väldigt populär med köttbullar i väskan. Söta Våfflan var där också för första gången sen det hemska som hände. Bilbo gillar Våfflan jätte mycket så det var en glad överaskning. Nu ska jag gå och handla lite bröd för jag är så hungrig och orkar inte vänta på att min kära make ska diska så att man kan laga lite mat...
Vi ska fira Bilbo här hemma nu med lite mer gott och han ska få en present till. Han har redan fått en mjuk fotboll som jag verkar tycka är roligare än vad han gör. Den var kul en stund iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0