Den jäkla hemtentan

Suck...nu sitter jag här igen och gör en massa annat än vad jag egentligen ska göra. Hemtentan ska in på måndag kl 13:00 och jag har fortfarande inte skrivit några vettiga meningar och inte kollat upp referenser.Är knappt stressad över det vilket jag borde vara. Har verkligen ingen motivation alls just nu. Men jag ska vara vaken tills jag har skrivit färdigt skiten!

Istället för att ägna sig åt hemtentan min har jag gjort följande...

*Jämför priser på digitala systemkameror
*Läser bloggar
*Kollar på blocket efter skrivbord, soffor, taklampor
*Söker efter porslinsknoppar till vår fula byrå i badrummet som även ska målas. Vit har jag nog bestämt mig för under nattens gång...
*Tittar efter uppdateringar på SB forumet
*Drömmer om att flytta långt upp i Sverige och bo nära vatten och skog i ett mysigt gammalt hus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0