Nån sorts dramatik åtminstonde för stunden

Nu har jag beställt en skrivare äntligen så att inte fler krångligheter ska behöva inträffa. Idag när jag lämnade in tentan uppkom en massa hinder på vägen. Åkte i relativ god tid för att hinna skriva ut den på stadsbiblioteket men självklart funkade det inte att öppna min fil för att jag använt open office. Tänkte inte på att det inte finns på bibliotekets dator. Försökte ladda ner det busig som jag är men visste medan jag gjorde det att det egentligen inte skulle funka. Plus att nedladdningen tog forever! En aningen stressad och panikslagen får jag sedan vänta på spårvagnen i evigheter (kändes det som) och kom såklart sent till expeditionen. Där får jag veta att det inte finns några skrivare eller datorer alls i huset förutom för personalen. Som tur var så så var hon som jobbar där så himla snäll och lät mig använda hennes dator och skrivare och hon försökte hjälpa mig med olika lösningar. Men allt blev bara rappakalja på hennes dator om och om igen. Tur var att Älskling var hemma och kunde hjälpa mig hemifrån och fixa allt som hon föreslog för annars hade jag nog fått göra om hela hemtentan. Till slut gick det efter typ sjunde gången som jag ringt till Älskling. Så himla pinsamt var det för jag var helt skakig nästan och frustrerad vilket jag helst inte ville att nån skulle bevittna ^^ Jag kom 50 minuter för sent till introduktionen pga detta och det fanns inte ens en stol till mig då vi vart ihopträngda i ett pyttelitet rum, så jag fick sitta på golvet precis vid dörren där även lärarna stod. Det tragiska är att detta är inte första gången dessa krångliga saker händer mig när det gäller utskrifter. Nästan varje gång har det varit nåt fel och jag är så trött på det nu. Så med ca 1 år kvar tills jag tar min examen så skaffar jag mig en jäkla ful klumpig skrivare. Vet inte vart den ska få plats men så länge jag slipper bli sönderstressad vid framtida inlämningsuppgifter så är det värt det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0