Flytta härifrån?

Vi har fått ett erbjudande om en visning på en lägenhet i Alingsås. Vi ska åka och titta på den men jag känner mig osäker om jag vill bo där. Jag trivs så himla bra i Göteborg för jag känner så många här och även om alingsås inte är långt bort så kommer man inte ses lika ofta. Det som är plus är att Alingsås är väldigt mysigt. Lägenheten som vi ska titta på är större och billigare. Inflyttningsdatum är inte förrän i februari heller så det ger oss tid att säga upp den vi har utan att behöva betala dubbelt. Där vi bor nu är ju en studentlägenhet även om det varken känns eller ser ut som en men vi kommer ju inte kunna bo här för evigt och vi får heller inte tapetsera hur vi vill. Allt det är stora + men det som ändå känns mest i hjärtat är just omgivningen av människor. Det är inte lätt att lära känna nya människor och vekrlige inte lätt att hitta folk som man klickar med. Jag har haft turen att hitta flera runtomkring mig. Suck jag vet inte. Men som sagt det skadar inte att åka och titta på den. Sammanträffande att visningen är samma dag som mitt och Christoffers sjunde kärleksår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0