Frestelser

Då jag inte äter choklad i någon form längre så försöker jag undvika det så gott det går för att jag inte ska misslyckas med mitt vad. Idag fick jag stå emot det två ggr. Första gången var på Body shop. De firar 30 år och bjöd alla sina kunde på en lyxig chokladpralin. Fick tacka och ta emot och senare ge den till snälla Linnea istället. Vi var sedan på öppet hus på stadsteatern där även de bjöd på mumsiga chokladkulor. Såna jag aldrig skulle köpa själv för det är för dyrt men som jag fantiserar om i hemlighet. Det var väldigt jobbigt att motstå dem. Åt istället snittar och en äcklig ost som de bjöd på.  Inte riktigt samma effekt.

För övrigt var det väldigt kul att gå backstage på teatern och se kostymer och perukmakare och scenografierna. Hoppas vi kan gå på teater snart igen. Måste se "Trettondagsafton" innan den slutar gå.

Lite bilder från dagen
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0