Murrigt och mysigt

De flesta i min närhet är ledsna för att det inte är varmt längre eller för att det är grått och regnigt. Jag däremot föredrar det mörka vädret i jämförelse mot solen. Det passar bättre ihop med min sinnestämmning. Jag är kanske lika trött och hängig som alla andra pga vädret men det känns på nåt vis bra att må dåligt ^^Jag tycker naturen är så vacker med alla löv, även när de ramlat ner är det fint. Som idag var det väldigt dimmigt och blött men så himla vackert ändå. Det var skönt att komma ut på tre promenaden. Jag har varit väldigt nedstämd på sistone och då är det bra att komma ut och få frisk luft och träffa alla underbara vovvar + människor :) Men hunden är verkligen människans bästa vän, klyshigt men sant  



På väg upp mot den jobbiga backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0