Stackars mig

Behöver klaga av mig. Då Älskling gått och lagt sig nu för han ska till jobbet tidigt idag så får jag använda skriften istället för munnen. Jag är väldigt gnällig när jag har ont. vilket jag tror de flesta är iofs. Vill gärna att alla ska tycka synd om mig och verkligen förstå hur ont jag har. Jag har under hela dagen haft en enorm mensvärk + att mitt jävla öra är på g igen med en infektion så att jag har fått droppa örondroppar i det. Det gör så jäkla ont i örat och tycker det är lite orrättvist att få dubbelt upp. Det räcker väl med en av dessa hemskheter tycker jag! Nu har jag 6 dagar kvar av kuren i örat och det är så jäkla obehagligt för jag hör ingenting och måste gå runt med en tuss fettvadd nästan hela tiden för att det inte ska rinna ut.
Det är vid såna här dagar jag verkligen saknar att mumsa i mig min favoritchoklad som alltid får mig att må lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0