Vad som händer

Nu har jag sökt kurser inför vårterminen. Kommer läsa 30hp svenska och 15 hp engelska, upp till åk 7. Hade gärna velat fortsätta läsa musikvetenskap men får bilda mig med det när jag är färdig med lärarutbildningen.

Jag har fortfarande jävligt ont i mitt högra öra. Jag vart till doktorn igår och då fick jag även pencilin då det hade blivit inflammation på trumhinnan :( Så nu ska jag knapra i mig 40 tabletter på tio dagar! Tycker det är skrämmande hur mycket det är. Jag som har svårt att ens ta ipren eller liknande. Jag hoppas att när jag vaknar upp imorgon att det märks en förbättring iaf. Det är inte lika svullet idag som tur är. Längtar efter att kunna vända mig om i sängen och sova på höger sida också.

Den lilla vovven Tyson fick komma hem samma dag vid lunchtid. Var väldigt svårt att lämna tillbaka honom då hans matte inte var särskilt ansvarsfull. Hon hade såklart druckit och inte vetat vad som hände. Jag hoppas verkligen att det blir ett wake up call för henne så att hon tar hand om både sig själv och hunden.

Nu ska jag som vanligt bege mig iväg mot berget och gå på promenad med hundgänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0