Vill ha varma fötter

Jag funderar på om jag ska bjuda på ett par kängor på tradera. Om det stannar på 40kr så blir det 100kr för ett par skor. Dock är det så himla dumt att inte kunna prova dem. Kanske inte alls känns bra på foten eller kanske är sönder. Jag har letat i olika affärer och hittar inte nånting som jag tycker om. Har redan mina favorit kängor här hemma men dragkedjan har gått sönder plus att sulan läcker in :( De jag hittat på tradera är tyvärr i skinn vilket är väldigt negativt för mig. Men samtidigt så är det iaf second hand. Jag behöver nåt varmt, bekvämt men främst billigt! De veganska skorna som finns kostar över 1000 lappen om jag vill ha nåt ordentligt som inte ska gå sönder.
Märks det att jag försöker ignorera mitt dåliga samvete här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0