Bad day

Det har inte varit någon bra dag... Jag har haft ett ordentligt chokladsug vilket känns konstigt då jag inte ätit det på över en månad. Varför just nu liksom? Mitt humör är inte särskilt attraktivt under dessa stunder och stackars älskling har fått stå ut med en hel del bittska kommentarer och liknande. *skäms* Jag har även ett farligt begär efter att köpa nya kläder. Och då är det inte nåt enstaka plagg utan det blir en rejäl skuld om jag skulle beställa allt jag vill ha. Är farligt att det finns så mycket lätttillgängliga krediter och när man inte har råd att köpa i butiken så blir det väldigt lätt för mig att jag shoppar på internet istället, vilket jag alltid ångrar sedan. Jag önskar bara att vi hade en bättre ekonomi just nu. Kommer inte vara bättre efter jul då Älskling är arbetslös fram till april. Jag hoppas verkligen att han hittar nåt. Jag blir inte lyckligare av nya kläder försöker jag intala mig men det är iaf en liten kick som jag får och det skulle även vara trevligt att äga ett par byxor som inte har hål i sig ^^

Sen så har jag den där jävla hemtentan som ska göras. Har inte ägnat mig åt den nånting alls hittills. Blä jag känner bara ren omotivation till allt just nu. Träningen har heller inte blivit av. Allt känns meningslöst. Nånstans är det faktiskt bra att jag känner det såhär för det betyder att jag inte döver mina känslor med choklad eller andra materiella ting. Äsch nu ska kika på den där tentan. Åtminstonde skriva nån rad eller två...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0