Böcker på väg och eventuellt ett skrivbord

Vaken sent igen. Det blir lätt så när man har tre dagar i skolan som man börjar som tidigast 13:15.
Har precis beställt lite böcker endast för personligt syfte. Känns roligt att köpa böcker som inte innefattar skola. samtidigt som jag verkligen inte ska klaga då jag älskar att läsa om musik. men som sagt tidigare, när det är ett tvång så blir jag automatiskt lite emot det ;O)

Sen har jag siktat in mig på ett till skrivbord. Vi har köpt ett från blocket tidigare och nu har jag hittat ett till som går i samma stil för bara 300 kr. Hoppas att det är kvar och att inte Älskling protesterar nämnvärt med att byta sitt nuvarande skrivbord som är vedervärdigt. Men han brukar oftast gilla det jag gillar. Åtminstonde så är jag mer envis när det gäller inredning än vad han är. Här är iaf det fina bordet:


Här är förresten skrivbordet vi köpte på blocket för några månader sedan.


Lite mörk bild och allt är inte färdigt monterat då denna bilden togs när vi precis fått det hem men ändå. Älskar det och det kostade bara 200 kr om jag minns rätt. Antingen 100 eller 200 kr iaf. (Till höger några av mina night fairies som tillhör min nördiga samling) Japp varje gång omkring den 25:e i månaden beger jag mig till science fiction bokhandeln i Gbg och tittar om några nya kommit in) Har faktiskt inte kommit in några på ett tag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0