Det nya golvet

Har precis lagt in lite foton i datorn och vill visa att vårt golv är färdigt. Golvläggaren kom i tisdags och gjorde färdigt det när min feber och hela det köret var som värst. Låg i sängen hela tiden. Tur att Älskling var ledig iaf så han kunde vara social och trevlig. Stackarn fick göra allt jobb. Kvällen innan var jag lika sjuk och då fick han plocka bort allt i hela vårt vardagsrum. Det var väldigt trångt i sovrummet! Sen fick han fixa iordning allt också efteråt golvet vart lagt. Jag hjälpte till i ca fem minuter sen vart jag tvungen att lägga mig igen för jag var helt genomblöt och snurrig i huvudet. Är väldigt glad att jag är nästan helt frisk nu. Nu uppskattar jag min friska kropp mycket mer. Får se hur länge den tacksamheten finns kvar^^
Är riktigt nöjd med golvet. Hade helst av allt velat ha parkett men det blev bra med det här också tycker jag. Skönt att ha sin lägenheten tillbaka med alla saker på sin plats. (syns inte på bilderna dock)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0