On my mind

Idag fick jag utdelat min hemtenta i musikvetenskap. Man får välja två frågor av fyra och det känns som om det ska kunna gå bra för mig efter att ha kollat igenom tentan. Så även om jag nu bara läst ut en bok hittills så känner jag mig rätt så lugn. Den ska lämnas in den 5 oktober så ska nog hinna med iaf minst en bok till om jag är duktig.

I och med att jag varit sjuk i över två veckors tid så tror jag äntligen att jag kommer kunna träna imorgon faktiskt! Har knappt hostat idag och är inte snorig längre heller. Har haft lite huvudvärk nu på kvällen men ska nog klara av ett pass med aerolates imorgon. Känns bra att kunna sätta igång igen. Jag har iaf inte gått upp något av de kilon som jag gått ner som tur är!

Annars så är jag mycket fundersam kring "saker" i mitt liv. Vissa beslut som jag behöver ta som jag inte vet varken ut eller in. Allt känns som en enda röra som aldrig tar slut.  Jag ändrar hela tiden perspektiv och önskar att det fanns någon eller något som kunde säga åt mig vad som är rätt beslut att ta. Ibland är jag inte säker på om jag vet nånting längre...
Jag tänker för mycket och agerar för lite känns det som. Men det är inte bra att agera och sen ångra alltihopa. Nu ska jag iaf sova och hoppas att jag får klarhet nån gång. Att grubbla mitt i natten när jag är skittrött gör det inte bättre iaf tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0