Efter i läsningen

Jaha då har åter en helg gått där jag har inte gjort det jag borde... Har mycket kurslitteratur att ta i tag i och är fortfarande bara på första boken. Det är verkligen inte bra. Jag var redan efter och därför skulle jag läst ut två böcker denna helgen enligt min fina lilla planering. Med tanke på att jag inte lyckats med det så är jag verkligen ordentligt efter nu! Jag gör alltid så här. Trodde nånstans att nu när jag läser musikvetenskap,som jag är väldigt intresserad av, att det skulle bli annorlunda. Men kurslitteratur förblir alltid tvångsläsning för mig vilket gör att det skjuts upp väldigt lätt.
Det kommer inte bli mycket fritid den här nya veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0