Ett beslut mindre att fatta ^^

 
Syns inte så bra hur färgen ser ut. Ser mer röd ut på bilden än vad den är egentligen.

När Älskling och jag vart på Coop forum förut så tog jag äntligen beslutet att bli brunett igen. Har tyvärr inte råd att få det gjort hos frisören så det får bli att jag gör det själv. Är alltid lite nervös för det. Ser en massa scenarion framför mig. Är rädd att få det i ögonen eller att håret ska ramla av eller att det blir grönt. Men försöker fokusera på den roliga aspekten. Färgen heter sammetsbrun vilket jag tycker låter så förträffligt vackert. Jag älskar sammet så det passar perfekt:)  Ska bli riktigt skönt att inte behöva få en utväxt efter typ en eller två veckor, åtminstonde inte en så väldigt tydlig. Det konstiga är att det tydligen bara är jag som stör mig på min hårfärg för jag har fått så sjukt överdrivet många komplimanger för mitt hår på sistone. Som: Åh vad fint du har stylat håret, vad har du gjort med håret har du klippt upp det? (när jag inte gjort nånting + att håret blivit längre än vad det var innan) Du passar verkligen i den färgen och att det ser coolt ut, Du ser smalare ut i ansiktet (när jag själv tycker jag ser ut som vanligt) Jag fattar ingenting och står där som om de driver med mig. Jag har inte klippt mig sen i slutet av maj och det var samtidigt som jag färgade håret vilket nu är helt orangegult, i mina ögon åtminstonde. Kan det vara så att man är så blind när det gäller sig själv, eller är folk bara skumt inställsamma och tycker mitt hår ser för bedrövligt ut och för att dölja vad de egentligen tycker ger en komplimang istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0