Ett väldigt litet problem

En av mina favoriträtter dvs vegetarisk sushi (ibland blir det dock en liten lax på) har blivit något jag blir så otroligt äcklad av på sistone. Beställde det nu till lunch men det va inte alls gott :/  Mår illa t.o.m. Plus att varje gång jag beställer så är det alltid nånting som blir fel. Antingen glömmer de mina sesamsfrön vilket har hänt flera gånger fastän att jag påminner dem om det! Väldigt störigt. Låter kanske inte som ett problem men för mig är sesamfröna pricken över i:et och jag blir väldigt tjurig om det inte blir perfekt. Eller så tar de fel på mängden bitar eller vad jag ville ha för typ av bitar. Jag tror det är ca två gånger som det faktiskt blivit helt rätt. Idag fick jag helt fel makirullar som var helt oätliga för mig. Dock fick jag mina sesamsfrön så det är alltid något.
Nej det får vara nog med sushi på ett bra tag.

Nu ska jag skynda mig iväg till trepromenaden med Bilbo och resten av gänget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0