Helgen

Konserten vart riktigt mysig och det är alltid lika roligt att träffa Tina. Vi peppar alltid varandra och tänker så himla lika kring saker och ting särskilt när det gäller våra musikdrömmar. Jag blir alltid så inspirerad när jag går på konserter också, särskilt på mindre ställen för det är precis det jag vill göra själv, stå där och sjunga. Inget stort utan bara då och då spela med bandet ute bland trevliga människor vid sidan om allt annat.

 

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit väldigt trött så det har blivit mycket slötittande på TV och Gilmore girls. (Jag erkänner att jag är sjukt besatt av den serien...)  Dammade av gitarren dock och spelade lite. Har även gått en ordentlig promenad med Bilbo. Träffade på Anna Lena och hennes Ebba och vi bestämde att vi ska ses kl 19 de flesta vardagar och gå en timmes promenad i rask takt. På trepromenaderna blir det mycket stillaståendes pratandes och vovvarna får leka av sig och man kommer oftast inte hem förrän två timmar senare, när själva bergrundan tar kanske max tar 40 minuter egentligen. Idag gick vi tre varv på en och en halv timma. Det kändes bra.

Har fortfarande inte kommit igång med träningen. Nu har jag inte längre någon ursäkt, för jag känner mig helt frisk. Imorgon ska jag träna! Jag ska även komma igång med hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0