hundvalp skadad

Jag blir inte jätte påverkad när jag läser eller hör om människor som skadas, när det gäller människor i västvärlden. Jag vill självklart att ingen ska fara illa men det påverkar mig inte något nämnvärt känslomässigt. Men djur däremot är jag oerhört känslig att läsa något om, speciellt om det blivit skadat på något sätt. Mitt hjärta brister verkligen och tårar faller. Läste på gp:s hemsida om en hundvalp som knivhuggits i hjällbo (där vi bodde förut) Min deprimerande syn på världen blir inte bättre efter sådana händelser. Jag hoppas verkligen att den lilla valpen överlever och får ett långt och fint liv. Jag blir så arg, hur kan man göra något sådant mot en oskyldig hundvalp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0