Nothing at all

Idag har jag inte gjort ett skit och det är så himla skönt! Har sovit ut och sedan har jag mer eller mindre tittat på TV och på förhäxad och det har varit helt perfekt. Oftast blir jag rastlös och vill göra något mer men idag vill jag bara "dega". Ska iofs snart gå ut på en långpromenad med Bilbo men det är bara mysigt. Det verkar inte som om det ska börja regna heller så slipper ha på mig min knallgula regnjacka.
Är sugen på ugnspannkaka så ska nog ta och göra en sedan när vi kommit hem. Älskling hans sover då han gick upp fyra idag stackarn, vilket jag tycker är lite skönt för idag vill jag ha lite"alonetime".

Ska hämta gummornas nya saker med som jag beställt. Såg nu på min mejl att de kommit! Hoppas att de gillar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0