Proppen

Vi bytte vår första propp häromdagen! Detta låter kanske inte som något speciellt men för mig och älskling var det jäkligt vuxet av oss. Mitt i idol så bara stängdes TV och lampa av i en del av rummet. Min gissning var faktiskt proppen efter att vi insett att det faktiskt funkade i resten av lägenheten. Applåder till mig! Sen så ringde Christoffer sin pappa och fick hjälp via telefon hur man skulle göra. Är rätt komiskt faktiskt att vi närmar oss 30 bägge två + att vi bott utan föräldrar i 6 år men fortfarande är vi helt lost när det gäller sådana praktiska saker. Christoffer fick bege sig ut och skaffa proppar. Visste inte ens om att det finns att köpa på vår lilla Willys butik. Vart fan köper man proppar lixåm? Och kommer vi bli ruinerade nu eller?! 20 kr kostade de tydligen för ett paket. Nu är vi en lärdom rikare iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0