Svininfluensa eller vad?

Jag har influensa (om det är svininfluensa eller vad fan det är vet jag inte)men jag överlever iaf pga att det är otroligt uppförstorat. Jag var skiträdd för det innan men sen jag fått det(vad jag vet) så förstår jag att det verkligen är som vilken influensa som helst.

Det är första dagen utan feber och frossa,halsont,huvudvärk och utan konstant snytande (även om jag av nån jäkla anledning fortfarande har segt snor kvar, hur det nu är möjligt ^^.)  Även första dagen då jag kan sitta upp utan att känna mig yr. Dock är slem det nya och hostan är värre och det gör så sjukt ont i bröstet när jag hostar. Nyser gör jag fortfarande för minsta lilla och toarullen och plastpåsen är fortfarande min bästa accessoar som troget är vid min sida, men jag ser iaf slutet av det hela. Det hela började kännas av i torsdags förra veckan med huvudvärk och lite halsont som eskalerade och på söndag kväll fattade jag att "nu är jag sjuk".

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila och titta på nåt, vad vet jag ännu inte. Är så otroligt uttråkad just nu och jag längtar tillbaks till skolan och att få komma ut och röra på mig. Saknar att träna vilket är väldigt positivt för då har faktiskt en förändring skett hos mig. Saknar inte ens choklad!
För övrigt är det en vecka kvar tills det gått en månad utan choklad! Yay to me :) Från att inte kunnat vara utan det en enda dag så är det väldigt stort för mig, bajset gör sin effekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0