Tidsfördriv

Jag kan inte sova! Jag är alldels för utvilad. Det är det enda jag gjort på hela veckan. Istället sitter jag framför datorn nu och gör verkligen ingenting ,fast tiden går så jäkla fort trots detta. Behöver bli trött nu.

Istället så är mitt tidfördriv just nu att kika på youtube,läsa bloggar, kolla SB forumet gång på gång som där misstänksamt nog verkar ske en uppdatering.(förhoppningsvis)  kollar på skivor jag vill köpa och mina favorit jackor på gudrun sjöden. Vet inte varför jag plågar mig själv för har ändå inte råd med att köpa nånting just nu och har verkligen inte råd med allt det på en gång...


Just nu går jag igenom Rammstein på youtube :)



Positivt är att jag iaf kan sitta upp, det kunde jag inte för en dag sen utan att svimma av ansträgning. Så det blir lite variation från soff/sängliggandet åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0