En dag av mitt liv

Dagen som sådan har varit som de senaste dagarna varit på den sista tiden, mycket vila och tv-tittande. Har dock haft energi nog med att lyckats läsa lite av min kurslitteratur också. Känns inte alls bra att jag missat så mycket i skolan, speciellt när det är en ny kurs och jag inte känner någon ännu. Har iaf blivit indelad i grupper så jag mejlade min grupp men de var tyvärr inte till mycket hjälp. Har bara träffat dem en gång tidigare så jag hoppas jag har fel men det kändes inte riktigt som jag kommer trivas med dom. Men jag ska ha ett öppet sinne... 
Vi ska ha grupparbete imorgon men kommer stanna hemma även imorgon då jag fortfarande mår som beskrivit tidigare. Lika bra att ta veckan ut så jag verkligen blir frisk och så att jag inte smittar ner någon med mina baciller.

Jo jag har duschat idag med! Har inte orkat göra det sedan i lördags kväll så det var verkligen väl behövligt :) Känner mig som en ny människa. Jag t.o.m gillar min urblekta hårfärg nu när håret är rent istället för fett och tovigt som riktigt misslyckade dreadlocks ^^ Det var nog den största händelsen för mig idag. Jag uppskattar mitt liv och tar ingenting för givet :)

Följde med Älskling och Bilbo på sista kvällspromenaden i min nya sammetskappa faktiskt och det var så himla konstigt att känna luften. Det doftade annorlunda, som höst doftade det. Hade antagligen inte känt det om jag inte stannat inomhus så länge. Förhoppningsvis kan jag gå en mycket längre promenad imorgon eftermiddag, men antagligen får jag nog vänta till på lördag. Det kändes inte helt ok att röra på sig ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0