Fotboll

Ikväll var det fotbollskväll till min fasa... men jag har varit snäll och tittat på fyra matcher på senaste tiden. Jag fattar verkligen inte vad som är det underhållande eller spännande med det men försöker stötta Älskling ändå. Det finns massvis med saker som han inte fattar som jag tycker om så det går väl jämt ut. Även om det känns som en evighet att titta på det...

Det blev iaf mysigt ändå med chili con carne (quornfärs förstås)och ris och lite glass som vi egentligen skulle ätit igår+ popcorn

 

Gummorna hade det mysigt också och var ovanligt skötsamma idag. Fick "bara" säga till dem två tre gånger att inte bita i min "lära sig sticka och virka bok" Det är egentligen bara Wilma och Lotus som är jobbiga och gör det jämt, just i den boken. Donna har aldrig brytt sig om att bita på saker förutom hennes egna grejer. Hon är duktig min lilla gumma. De andra två är olydiga! :)


Nu ska jag se på mitt gilmore girls avsnitt. Kan aldrig tröttna på den serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0