Nytt golv

Just nu känner jag mig något fångad i mitt egna hem. Vi har en golvläggare här hemma som har varit här ett bra tag. Jag hoppas han är färdig snart för jag är sjukt hungrig och det känns alltid lite konstigt att ha en främmande person hemma hos en. Man kan inte direkt slappna av och göra som man brukar, fast att man egentligen skulle kunna det så gör jag inte det ändå. Älskling och jag har legat och tittat film i sängen och viskat till varann typ :)

Skönt att få nytt golv iaf för det andra har spruckit. Vi kommer inte få hela färdigt dock idag utan han ska komma nästa tisdag igen och fixa resten. Idag fixar han hallen och "köket".

Idag har jag min första lektion. Börjar kl 18 och slutar 21. Lite segt faktiskt. Hade gärna börjat på morgonen istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0