Det svåra med livet

Att komma hem till vardagen kan också vara väldigt jobbigt och smärtsamt. Bilbos favorittjej och även en av mina favoriter har blivit väldigt sjuk. Jag fick säga adjö till henne i fredags. Det kändes helt overkligt. Allas våran älskade Simba kommer inte finnas mer från och med imorgon eftermiddag. Ofattbart! Jag har så svårt att smälta det och jag lider så med Sara. Det kommer bli en väldigt tuff tid för henne. Jag önskar jag kunde göra något, att det finns nåt magiskt att säga så att allt det onda går poff väck. Äga nån potion som ger evigt liv, vad som helst. Jag hatar den biten av livet, att förlora de man älskar och sedan tvingas gå vidare i vardagen och känna tomheten och saknaden efter dessa underbara själar som varit ens trognaste vänner. Vi kommer sakna dig Simba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0