Hinner aldrig så mycket som jag får för mig att jag ska

Så mycket som måste göras men tiden bara försvinner. Jag har faktiskt läst lite idag iaf men verkligen inte i närheten av vad jag behöver fått gjort. Nu har vi varit lediga i fyra dagar men prioriteten har varit mer nöje än något annat. Konstigt att även om jag läser kurser som är mer i underhållande syfte är det ändå segt att få nåt gjort. Så fort det blir ett tvång försvinner glädjen och lusten inför lärandet. Nu är det verkligen stress att få ihop min uppsats!

Har kört mitt styrketräningspass idag. Det gör mig piggare och så får jag utlopp för alla negativa känslor.  Jag har hamnat fel i träningsschemat egentligen men jag ska ta ifatt det!
Ska gå en promenad med Bilbo och Älskling nu. Sen plugga lite mer och sen blir det Marit Bergman på Liseberg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0