Rekomendera

Min abstinens från älskade Gilmore girls har äntligen stillats något. Vi har nyligen börjat titta på Parenthood där Lauren Graham medverkar. Trodde inte jag skulle kunna se henne i nåt annat för hon är verkligen Lorelai för mig men hjälp vad bra denna serien är och Lauren imponerar som vanligt! :) Hela casten är riktigt bra och jag är redan besatt av denna serie. Det är långa och många avsnitt också vilket gör mig nöjd! Hoppas de fortsätter med den länge och att den håller samma klass.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Hej Anna!

Såg din komentar hos Lady Dahmer å tänkte att här måste jag gå in å se om det är nått jag gillar.



Klickade mig först in på Ilska/gnäll kategorin, det lät mest spännande tyckte jag. Ditt senaste inlägg var från januari såg jag hahahaha, du måste vara en glad person, åtminostonde sen i vintras. Härligt!

2010-08-10 @ 21:25:43
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0