Dags för en ny filofax

Min kära kalender börjar nå sitt slut. Två veckor kvar sen är det dags för en ny. Tänkte vara lite mer vuxen och köpa mig en ordentlig som jag endast behöver köpa nya blad till fortsättningsvis. Filofax är ju en riktigt bra sida. Har aldrig köpt något där förut men har hittat två favoriter.

Dock är den ena väldigt dyr trots studentrabatten. Plus att det är skinn. Kan inte vara så ytlig att jag väljer en fjärilskalender framför mina värderingar. Kan ju köpa ett klistermärke med en fjäril istället kanske, men det blir inte lika vuxet då...


Dom är väldigt fina tillsammans tycker jag. Jag gillar kombinationer. Allt jag köper eller vill köpa tänker jag i kombinationer. Därför blir det alltid att jag exempelvis köper för mycket godis. Ja iaf, man kan inte få allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0