Lust att skriva igen

Nu har jag fått lust att skriva igen. Efter alla tentor så orkar jag inte sitta vid datorn mer än nödvändigt. Nu har en ny kurs börjat och den känns redan väldigt intensiv men ska föröska tänka positivt. Det ordnar sig alltid i slutändan ändå.

Jag har haft svårt att varva ner de senaste dagarna. Tror det beror på skolan men mestadels flytten. Nu bor vi här bara i 1 och en halv vecka till. Känns lite skumt efter att ha bott här i tre år. Men det ska bli så  himla skönt att få större lägenhet! Idag slängde vi en massa saker. Christoffers pappa hjälpte oss och körde till tippen med det. Skönt att börja om på nytt och bara ha saker som man faktiskt vill behålla.

Jag känner mig så rastlös. Jag vill bara få färdigt allting.

Imorgon kväll ska jag iaf äntligen på teater igen. Kommer inte ihåg vilken det är vi ska se men det kommer bli kul iaf! Kommer även kunna gå med på tre-promenaden då jag är ledig! Jag har inte kunnat det på hela veckan för jag har haft skola. Känns jätte konstigt för vi går alltid med annars. Har abstinens av alla vovvar och snälla själar :)

Nu ska vi ta ut gummorna. Blev väldigt sent idag. De kommer vara jobbiga I'm sure. Har en benägenhet att vara extra aktiva så här sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0