Vidskeplighet

Idag har jag varit "ledig". Har fortfarande svårt att varva ner ordentligt. Inte bra alls för mig :/
Har hunnit läsa halva boken som ska vara färdigläst imorgon iaf, tvättat gardiner och dukar och grejer som legat i förrådet i tre års tid. Även vågat mig på att tvätta min bröllopsklänning som egentligen ska kemtvättas. Men det hände ingenting med den förutom att den doftar gott och ser ren ut. Ester sa till mig att man inte ska tvätta sin bröllopsklänning för det betyder  otur! Det blir tur att den är smutsig och stannar som den är. Det ska vara symboliskt för att man klarar av skiten i förhållandet också och inte bara det fina dvs klänningen. Nåt sånt.. Av nån anledning har jag lyssnat på det (utan att egentligen tro på det. )Nu vart jag så trött på att vid varje flytt se skapelsen skitig så nu får det bli som det blir.  Nu kanske mitt och älsklings förhållande kraschar! ^^

 

Nu ska jag och Bilbo bege oss iväg på trepromenaden! Vad lyckliga vi är båda två för det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0