Vill krypa ner under täcket och gömma mig från världen

Jag är på dåligt humör. Har haft ont i huvudet i flera timmar nu. Har tagit ipren, druckit en massa vatten, vilat(alldles för länge) promenerat i vinterlandskapet i hopp om att frisk luft skulle hjälpa, det gjorde det men så fort jag kom in igen fick jag ont. Har t.o.m köpt en chokladkaka som snart är uppäten som tröst för tänkte att det kunde vara sockret som ville jävlas med mig nu när jag försöker vara nyttig. Jag har inte tid med abstinenshuvudvärk nu under tenta tiden så godis kommer användas flitigt t.o.m den 19 januari.
Dock verkar ju inte ens chokladen hjälpa mig så nu kan inte ens skylla på det. Har även haft hicka i perioder den här kvällen av nån anledning. Minsta grej som stör mig nu gör så det börjar koka inombords!
Jag vill inte plugga nåt mer nu. Så sjukt trött på alla dessa meningslösa tentor. Imorgon har jag examination iaf på min fältuppgift som är färdigskriven, så då har jag en uppgift mindre att göra. Men nästa vecka är den värsta för då kommer den fruktade salstentan i min matematikkurs. Jag känner att jag är tillbaka på högstadiet. Istället för att plugga så smiter jag från det och får panik över skiten.
Sen får vi en essä också i nästa vecka som ska vara färdig dagen innan salstentan + hemtentan som ska in den 19 januari. Jag vill bara vara ledig! Plus att när väl det här är färdigt så börjar nästa jäkla kurs som enligt rykterna ska vara riktigt jobbig. Sen ska vi vara utflyttade den 30 januari också! Vi är inte i närheten redo för det
Jag vill bara snabbspola fram till typ mars för då har vi förhoppningsvis fått iordning på den nya lägenheten och kommit igång med nästa kurs utan några större problem. Fattar inte hur jag ska hinna med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0