Dags att sova

Jag borde egentligen lägga mig i sängen nu och sova men jag är inte trött ännu. Det kommer straffa sig imorgon bitti och resten av dagen om jag inte gör det.

Istället kikar jag på träningskläder på H&M's hemsida. Tycker inte om H&M egentligen, men nu när de har mörklila träningskläder så blev jag sugen på att köpa mig en tröja och ett par byxor och träninsgbh's. Jag ska ju snart börja träna på gym och det blir alltid lite roligare med nya kläder då :) Hemma kan jag träna i mina gamla klorinfläckiga mjukisbyxor som snart faller isär, utan problem. Även om jag stör mig på folk som klär upp sig och sminkar sig för att träna så vill jag iaf ha nya kläder väl där. Känner mig motiverad och jag har varit duktig och styrketränat enligt schemat! Dock mindre bra med morgonpromenaderna, men jag går ju faktiskt upp 03:50 nuförtiden så anklagar mig själv inte alltför mycket att de raska promenaderna får vänta till senare under dagen.

Nej nu loggar jag ut ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0