Ingen loppis idag

Aj aj min mage, har sån djävulsk mensvärk just nu :/
Skulle egentligen gå på loppis på Heden idag men det orkar jag inte nu bara för den dumma värken. Tror det ska vara en till i sommar så får hoppas jag lyckas gå på den istället.

Det är så himla mysigt att gå på loppis, även om man inte hittar något så är det roligt att titta på gamla saker. Jag och Tina var för en vecka sen eller två, på loppis utanför Kungsbacka som också var väldigt mys. Där köpte jag bara ett pyttelitet silvrigt fat för 5 kr som jag nu lägger bomullspads på. Hittade även en teak byrå för bara 150kr som jag ångrar lite att jag inte köpte. Har velat ha en sån ett tag men blev osäker på om det skulle passa i köket. Får söka vidare efter en på blocket istället.

Nu ska jag lägga mig och tycka synd om mig själv, massera magen min och fortsätta mumsa på min tranbärschoklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0