Studieångest

Usch vad stressigt allt blev helt plötsligt. 13 augusti ska min b-uppsats in på "vampyrer och skräck" och jag har inte ens läst färdigt alla böcker. Har bara skrivit en sida också :/ Distanskurs är inget för mig har jag kommit underfund med. Musikproduktionen går åt helvete också för det jäkla b-programmet funkar inte. Får använda cubase istället och hoppas på att läraren tycker det är ok. Det är ju mer avancerat att använda det än det jäkla mulab. För övrigt så är läraren totalt värdelös och hjälper inte de som har problem med programmet utan igonerar oss och bara fokuserar på de som redan kan. Har skrivit till honom och till kursledningen flera ggr men de verkar ha tagit sommarlov, för ingen svarar. När de väl har svarat är de inte till nån stor hjälp. Det finns ingen universallösning på det här säger de. Nähe men några förslag på vad man kan testa kan de väl försöka sig på. Nej den här sommaren har inte funkat bra rent studiemässigt. Och nu ska jag jobba också fick jag reda på i morse. Börjar imorgon och ska jobba i två veckor. Vi behöver verkligen pengarna men har inte aning hur jag ska hinna med att både jobba och plugga nu in i det sista.

Snart börjar jag min sista kurs på lärarprogrammet också, då är det dags för sista VFU perioden på 5 veckor och sen ska jag ha mitt gestaltningsarbete och c-uppsats! Jag ska även läsa 15 hp bilddidaktik utöver mina 30 hp. Hjälp undrar hur detta kommer gå! 

Just nu vill jag ha en sån där snabbspola fram knapp igen, fast bara under studierna inte under vår Grekland resa, då ska det gå långsamt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0