Styrketräning

Nu har jag varit duktig och tränat mitt styrkepass! Yay for me! Nu ska jag banne mig följa mitt träningsschema. Jag som kom igång så himla bra för en månad sen. Sen blev jag sjuk och allt gick åt helvete igen. Varför ska jag jämt bli sjuk för när jag kommit igång ordentligt med min träning. Nu tänker jag inte sluta för nåt, hur sjuk jag än är! Jag ska gå mina morgonpromenader oavsett och träna på ordentligt nu! Till hösten börjar jag antagligen gymma med Elin också om jag har råd. Då ska vi gå på pass mest och jag ska även simma tänkte jag mig. Vill gärna redan nu komma igång så det inte blir värsta chocken för mig sen när jag är synlig bland folk. Så fortsätter jag som planerat har jag blivit ordentligt van vid träning till i september.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0