Pepp till mitt rädda jag

Är man galen när jag ska göra något som man fysikt mår illa av men som man aktivt söker sig till och inte kan sluta tänka på?
Jag ska nämligen på en audition idag för ett doom metal band och känner mig mer död än levande, vilket på så vis kanske är positivt med tanke på genren ^^
Allvarligt talat så är jag livrädd! Rent förnuftigt vet jag att det är bättre att bara göra det än att sedan gå och ångra sig för att jag inte vågade. En erfarenhet rikare blir jag oavsett hur det går och kanske inte kommer känna mig lika nervös nästa gång. (stor chans)
Ska alltid tänka på vad som är det värsta som kan hända och om det verkligen är så farligt.
Det som kan hända:
* att de inte tycker min sångröst passar i deras band, jobbigt att hantera men det finns fler möjligheter. 
* att jag eventuellt får blackout på deras text eller ja sjunger fel eller liknande, men so what!

När jag sedan har det avklarat så kommer jag komma tillbaka till vardagen och bli rastlös och antagligen söka mig till en liknande situation igen ifall jag inte får ett glatt ja ikväll.

Våga våga bli utelämnad! Det är nu ett gott självförtroende hade kommit väl till pass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0